יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

אין לי זמן להשקיע בהכנת בנטו!

בנטו . ארוחה לדרך. ברכב סולר שגם צריך תדלוק

בוא נגיד שיש לך רכב סולר (לי יש).
בוקר לחוץ פחד, קמת הרבה יותר מידי מאוחר ואז נזכרת שיש הבוקר ישיבת צוות בהשתתפות הצוות מחו"ל, ואת צריכה להעביר שם מצגת, וזה אמור לקרות בעוד 45 דקות בדיוק. הנסיעה עד העבודה לוקחת ביום רגיל 40 דקות. סיימת להכין סנדוויץ פסטרמה לילד וסנדוויץ נוטלה לקטנה. צ'יק-צא'ק זה הלך, מלאת תקווה שאולי תספיקי לישיבה את עולה על הרכב ו.... המיכל ריק. ריק!!! ("למה לא מלאתי אותו בערב , למה?!"). 
מזל שחצי ק"מ מהבית יש תחנת דלק. את ממהרת אליה ונחרדת לראות שעל משאבת הסולר היחידה בתחנה יש תור של חמש מכוניות לפנייך.
לעומת זאת- אחת ממשאבות תדלוק הבנזין - פנויה (!!!).
השעון מתקתק ואין ברירה, אסור לאחר- אז את מתדלקת בבנזין! - לאאאאאאאאא! מה, את מטורפת?!
אני בטוחה שלא. את תנשמי עמוק (או תקללי את האמאמאמא של העולם הזה) - ותחכי לתורך במשאבת הסולר. למרות התור. למרות הלחץ.
לא שמים דלק לא נכון לרכב, זה הורס אותו!
-
-
-
-
-
-
ומה עם הדלק לילדים שלך? שם מותר?

******

שלא תבינו אותי לא נכון. הרבה פעמים, אחרי חופשה או סתם הפסקה ארוכה בהכנת בנטו- אני מזדהה עמוקות עם כל האנשים שמביטים בי בחוסר אמון כשאני אומרת שהכנתי לילדים שלי קופסאות בנטו במשך ארבע שנים רצופות. לא חוסר אמון בי, חוסר אמון בעובדה שזה באמת פרקטי, לא מסובך ובסופו של דבר אפילו משתלם מכל בחינה. 
כן, לפעמים אפילו לי-  זה אשכרה נראה לי הזוי. לגמרי .
אבל אז אני נזכרת: זה הסיכוי שלי להכניס את הדלק הנכון. לילדים שלי.

*****






בחמש ומשהו השנים בהן אני מכינה בנטו צברתי המון מתכונים שילדים אוהבים, והמון שיטות עבודה שמקצרות את הדרך. את כל המתכונים השיטות והתובנות אספתי לספר שיצא לאור בהוצאה עצמיתספר שמלמד הכנת בנטו, 144 עמודים (!) מעל 100 הדרכות מפורטות ומתכונים (הכל כשר) שמעוצב כספר מנגה (קומיקס יפני) עם איוריה הקסומים של ניקול קרן.
לפרטים נוספים ולרכישה כדאי להכנס לקישור זה. 



תרשמו לערוץ שלנו ותזכו לסרטוני בנטו חדשים בכל שבוע 



בלחיצה כאן תגיעו לעמוד היוטיוב שלי שיש בו המון טוטוריאל׳ס מדליקים בוידאו שמלמדים איך מכינים בנטו ! 







(ואני? אשמח ללייק)





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה