יום ראשון, 4 באוקטובר 2015

בנטו השכן שלי טוטורו My neighbor Totoro bento

סרט האנימה הנפלא "השכן שלי טוטורו" הוא האנימה הראשונה שראיתי בחיי, יחד עם שני בניי הבוגרים, לפני חמש שנים בערך.
ייתכן שיש משקל גם לחוויה עצמה, בה שני בניי המתבגרים מזמינים אותי, אמא שלהם, לצפיה משותפת בסרט, אבל אין ספק שגם הסרט עצמו הלך עליי קסם. 
כך או כך- מאז התאהבתי באנימות ובעיקר באלה של הייאו מיאזאקי.

אנימה, למי שלא מכיר, הוא הכינוי לסרט מצוייר יפני, המקבילה המונפשת למנגה. 

אני מצרפת לפוסט הזה מבחר דוגמאות לבנטו "טוטורו" שהכנתי במשך השנים,
וגם הדרכת וידאו שהכנתי לכם - איך להכין אוניגירי טוטורו כמו שפסלתי בבנטואים של הבנים שלי:



(ואל תשכחו להרשם לערוץ, לתת לייק לסרטונים ולשתף! ;) ) 






















* ואם עדיין לא צפיתם בסרט טוטורו- זה הזמן.
הנה הטריילר לסרט "השכן שלי טוטורו" של הייאו מייזאקי: 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה